FAQ

Onze producten

  • Wij verkopen producten van de volgende merken: Fabulosa, Zoflora, The Pink Stuff, Astonish en Scrub Daddy.
  • Lees voor gebruik van een product altijd goed de gebruiksaanwijzing.

Hoe kun je ons bereiken

  • Wij zijn altijd te bereiken via het contactformulier op de website. Je kunt ons ook direct een mail sturen via info@londynshop.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden. 

Betalen en bestellen

  • Welke betaalopties heb ik?
    Wij accepteren iDeal, Apple Pay, Maestro en Master Card. Op een andere manier betalen? Neem dan contact met ons op.
  • Bestellen lukt niet! Wat nu?
    Stuur ons een mailtje op info@londynshop.nl en we helpen je zo snel mogelijk met je bestelling. 
  • Waar verzenden wij naar toe?
    Wij verzenden momenteel alleen binnen Nederland en naar België.

Alles over je pakket

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    Wanneer je een bestelling plaatst (op maandag t/m vrijdag) versturen we je pakket binnen 1 á 2 werkdagen. Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij onze vervoerder, hou daarom altijd je track&trace link in de gaten. 
  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
    We versturen je pakket altijd met een track & trace code, deze link sturen wij naar het e-mailadres die je hebt opgegeven bij je bestelling! Niet ontvangen? Neem contact met ons op via info@londynshop.nl en we gaan het voor je uitzoeken. 
  • Met welk postbedrijf verstuurt Londyn Shop de pakketjes?
    Wij verzenden onze pakketten met PostNL en DHL.
  • Ik heb een fout gemaakt en wil mijn pakket retourneren, hoe kan dat?
    Jammer, maar dat kan altijd! Je hebt 14 dagen om je product naar ons te retourneren. In originele staat en in de originele verpakking. De verzendkosten van het retourneren zijn helaas voor je eigen rekening. Wanneer we het product (in goede staat) retour hebben ontvangen, zullen wij de aankoopprijs en verzendkosten van je bestelling crediteren.